Μαθήματα • Εμπορικό
Προσθήκη δευτερεύοντος επαφής (Υποεπαφή)
Προσθέστε μια δευτερεύουσα επαφή στον λογαριασμό πελάτη Hostico ακολουθώντας τα απλά βήματα. Βεβαιωθείτε ότι έχετε έναν υπάρχοντα λογαριασμό και ενεργοποιήστε τα απαραίτητα δικαιώματα.
27
Απόψεις 1750Ενημερώθηκε 11 luniΠροβλήθηκε στις 08/07/2017από Mark Dohi
Εισαγωγή
- Η διαδικασία για την προσθήκη ενός δευτερεύοντος επαφής στον λογαριασμό πελάτη.
Απαιτήσεις
- Ένας υπάρχων λογαριασμός πελάτη Hostico.
Βήματα
- Αφού συνδεθείτε στον λογαριασμό πελάτη, θα χρειαστεί να αποκτήσετε πρόσβαση στην ενότητα Χρήστες στην αριστερή πλευρά της σελίδας.
- Θα εμφανιστεί μια νέα σελίδα όπου, στο κάτω μέρος, θα βρείτε την ενότητα Συνεργαζόμενοι Επαφές, μαζί με την επιλογή να προσθέσετε μια νέα επαφή.
- Αν θέλετε αυτός ο επαφή να έχει δικαιώματα αυθεντικοποίησης ή τροποποίησης στον λογαριασμό πελάτη Hostico, πρέπει να ελέγξετε το πλαίσιο για να ενεργοποιήσετε τις δυνατότητες δευτερεύοντος λογαριασμού.
- Για τον τύπο ειδοποιήσεων που θα λάβει ο δευτερεύων επαφή μέσω email, θα χρειαστεί να επιλέξετε τα αντίστοιχα κουτιά:
- Αφού ολοκληρωθεί η ρύθμιση για να αποθηκευτούν και να προστεθεί η δευτερεύουσα επαφή, κάντε κλικ στο