Δέσμευση για Ποιότητα

Συμφωνία Επιπέδου Υπηρεσιών (SLA) Δέσμευση Ποιότητας για πακέτα φιλοξενίας ιστοσελίδων

Δέσμευση Ποιότητας SLA (Συμφωνία Επιπέδου Υπηρεσιών)
Δέσμευση Ποιότητας SLA (Συμφωνία Επιπέδου Υπηρεσιών)

Η δέσμευση ποιότητας που προσφέρεται για υπηρεσίες φιλοξενίας ιστοσελίδων

Αυτή η δέσμευση ποιότητας ή SLA (Συμφωνία Επιπέδου Υπηρεσιών) ισχύει για ολόκληρη τη γκάμα υπηρεσιών που προσφέρει η Hostico.

Με τον όρο "χρόνος λειτουργίας" εννοούμε το ετήσιο ποσοστό στο οποίο η ιστοσελίδα είναι διαθέσιμη για πρόσβαση από μια ουδέτερη τοποθεσία μέσω HTTP.

Η διαθεσιμότητα μετριέται από τα συστήματα παρακολούθησης της Hostico.

Εγγυόμαστε χρόνο λειτουργίας 99,9% με στόχο την επίτευξη 100% για τις ιστοσελίδες κάθε πελάτη.

Εάν αυτή η τιμή πέσει κάτω από 99,9% διαθεσιμότητα, η διακοπή θα αποζημιωθεί αναλογικά στην επόμενη τιμολόγηση:

Διαθεσιμότητα/Ποσοστό

  • 99.0% - 99.8% : 5%
  • 98.0% - 98.9% : 10%
  • 95.0% - 97.9% : 20%
  • 90.0% - 94.9% : 50%
  • 0.00% - 89.9% : 100%

 

Η περίοδος διακοπής υπολογίζεται με βάση τον κύκλο χρέωσης της τελευταίας πληρωμένης προ φόρμας χρησιμοποιώντας τον ακόλουθο τύπο: [Αριθμός Ωρών Διακοπής / (Πληρωμένες Ημέρες * 24)] * 100


Στην περίπτωση διακομιστών όπου ο πελάτης αναλαμβάνει την ευθύνη για τη διαχείριση, η δέσμευση ποιότητας θα αναφέρεται μόνο στη διαθεσιμότητα της δικτυακής συνδεσιμότητας του εξοπλισμού.

Η Hostico θα χρησιμοποιήσει τις τεχνικές, εμπορικές και οργανωτικές μεθόδους της για να παρέχει λειτουργικές υπηρεσίες 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Οι πελάτες αναγνωρίζουν ότι, προσωρινά, οι υπηρεσίες μπορεί να είναι μη προσβάσιμες ή μη λειτουργικές για διάφορους λόγους, συμπεριλαμβανομένων των περιοδικών διαδικασιών συντήρησης ή αναβαθμίσεων ("Προγραμματισμένες επιχειρήσεις συντήρησης"). Η Hostico θα ενημερώσει τους πελάτες τουλάχιστον 48 ώρες πριν από την εκτέλεση επιχειρήσεων συντήρησης που μπορεί να διαρκέσουν περισσότερο από 15 λεπτά και θα χρησιμοποιήσει όλα τα τεχνικά και εμπορικά μέσα για να ελαχιστοποιήσει αυτές τις διακοπές, τις μη προσβάσεις ή τις μη λειτουργικότητες των διακομιστών της.

Οι λογαριασμοί πελατών δεν θα πιστωθούν σύμφωνα με αυτή τη δέσμευση ποιότητας εάν οποιοδήποτε σφάλμα ή κακή λειτουργία της ιστοσελίδας προκληθεί ή παραχθεί από:

  • κακή λειτουργία υπηρεσιών λόγω αιτίων που δεν είναι υπό τον έλεγχο της Hostico ή που δεν μπορούν να προβλεφθούν από την Hostico
  • διακοπή τηλεπικοινωνιών ή ψηφιακών γραμμών μετάδοσης, επιθέσεις σε δίκτυα, συμφόρηση δικτύου ή άλλες αποτυχίες
  • πόλεμοι, σεισμούς, φυσικές καταστροφές - φωτιά, ιούς, χάκερ, κρούσματα
  • η ακατάλληλη λειτουργία λογισμικού που παρέχεται από άλλη πηγή (δωρεάν σενάρια, λογισμικό ηλεκτρονικού εμπορίου ή διαδικτυακούς επεξεργαστές πληρωμών)
  • Δίκτυα DDoS, εμπάργκο, ενέργειες των αρχών.
  • αποτυχίες υλικού
  • ζητήματα που σχετίζονται με το DNS ή άλλα προβλήματα που δεν μπορούν να ελεγχθούν από την Hostico
  • προβλήματα πρόσβασης πελατών με FTP, POP, IMAP, SMTP, DNS, WEB 
  • λογισμικά προβλήματα που προκαλούνται από τις ενέργειες του πελάτη / των υπαλλήλων του ή άλλων τρίτων που παρεμβαίνουν σε αυτά
  • ενέργειες ή παραλείψεις του πελάτη, των υπαλλήλων του ή τρίτων που έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες που παρέχονται από την Hostico και επεμβαίνουν σε αυτές, ανεξαρτήτως αν έχουν τη συγκατάθεση του πελάτη ή όχι


Η πίστωση των λογαριασμών πραγματοποιείται σε ποσοστά, βάσει περιοδικών τελών, που consist of εκπτώσεις που εφαρμόζονται στις παρακάτω εκδοθείσες τιμολόγια.

Αυτό το έγγραφο είναι μια ανεπίσημη μετάφραση. Η νομικά έγκυρη έκδοση είναι το πρωτότυπο έγγραφο στη ρουμανική γλώσσα. Σε περίπτωση αποκλίσεων, η ρουμανική έκδοση θα έχει προτεραιότητα.