xCMS Όροι

Όροι και Προϋποθέσεις της Λειτουργικότητας xCMS

Γενικές Πληροφορίες xCMS
Γενικές Πληροφορίες xCMS
Περιεχόμενο

I. Γενικά
II. Διαχείριση Εφαρμογής
III. Διάρκεια
IV. Αλλαγές στη λειτουργικότητα, αντίστοιχα στην εμφάνιση της εφαρμογής/ιστοσελίδας
V. Κόστη
VI. Βοήθεια / Υποστήριξη
VII. Διαθεσιμότητα
VIII. Περιορισμός της διαχείρισης
IX. Περιορισμός ευθύνης
X. Υπηρεσίες ανάπτυξης
XI. Οικονομικά

Ι. Γενικά

Η διαχείριση των εφαρμογών που παρέχονται στη σελίδα παρουσίασης υπηρεσιών θα πραγματοποιείται σύμφωνα με αυτούς τους όρους και προϋποθέσεις.

II. Διαχείριση Εφαρμογών

Ο πελάτης συμφωνεί να εκχωρήσει την πρόσβαση στα διοικητικά δικαιώματα στην Hostico, η οποία θα είναι ο αποκλειστικός κάτοχος αυτών των δικαιωμάτων κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας.
Συστήνουμε αυτή την πρακτική προκειμένου να εξαλείψουμε την πιθανότητα εκτέλεσης εσφαλμένων ρυθμίσεων, συγκεκριμένα της εγκατάστασης/απεγκατάστασης/ενημέρωσης προβληματικών επεκτάσεων/θεμάτων.

Θα ενημερώσουμε την επέκταση/θέμα/εφαρμογή σύντομα μετά την επίσημη ενημέρωση που θα γίνει διαθέσιμη, εκτός από επείγουσες ενημερώσεις ασφαλείας που θα εφαρμοστούν μόλις γίνουν διαθέσιμες, ακόμη και κατά τη διάρκεια της ημέρας εάν είναι απαραίτητο. Η ενημέρωση των επεκτάσεων, του θέματος και της εφαρμογής θα πραγματοποιείται όχι περισσότερες από δύο φορές το μήνα. Περιορίζουμε τον αριθμό των ενημερώσεων για καλύτερη ομαδοποίηση και αξιολόγηση της συμβατότητάς τους με τα άλλα στοιχεία που συνθέτουν την εφαρμογή.
Θα προσπαθήσουμε να αποφύγουμε τη διατάραξη της λειτουργικότητας του ιστότοπου πραγματοποιώντας εργασίες συντήρησης σε απομονωμένα περιβάλλοντα (staging ή κλώνους), τα οποία στη συνέχεια θα αντιγραφούν στο περιβάλλον παραγωγής.
Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε την πλήρη απουσία δυσάρεστων γεγονότων. Η ενημέρωση των επεκτάσεων/θεμάτων που έχουν αγοραστεί από τον πελάτη και είναι προσβάσιμα μόνο σε αυτόν θα πραγματοποιηθεί μόνο μετά την παροχή των αντίστοιχων επεκτάσεων/θεμάτων.

III. Διάρκεια

Η αρχική διαδικασία βελτιστοποίησης και ασφάλισης της εφαρμογής κυμαίνεται μεταξύ 5-15 εργάσιμων ημερών, ξεκινώντας από τη στιγμή που η εφαρμογή/ιστοσελίδα αναλαμβάνεται από την ομάδα xCMS.
Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, είναι δυνατή η επικοινωνία με τον πελάτη για την παροχή πληροφοριών σχετικά με τη λειτουργικότητα/σχεδίαση της εφαρμογής.

IV. Λειτουργικές αλλαγές, αντίστοιχα η εμφάνιση της εφαρμογής/ιστοσελίδας

Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας βελτιστοποίησης και ασφάλειας, μπορεί να είναι απαραίτητο να αφαιρεθούν/αντικατασταθούν ορισμένες επεκτάσεις ή θέματα.
Αυτή η ανάγκη θα κοινοποιηθεί και η απόφαση θα ανήκει στον πελάτη. Είναι περιττό να πούμε ότι η διαδικασία βελτιστοποίησης και ασφάλειας θα περιορίζεται από τη διατήρηση ορισμένων επεκτάσεων/θεμάτων.

V. Κόστη

Η αρχική αμοιβή, δηλαδή η εφάπαξ χρέωση για την υπηρεσία, είναι 200€ κατά τη διάρκεια της αρχικής διαδικασίας όπου υλοποιούνται όλα τα βήματα που περιλαμβάνονται στην υπηρεσία.
Η μηνιαία συνδρομή για πελάτες που επιλέγουν τη διαχείριση και παρακολούθηση της εφαρμογής είναι 25€.
Επίσης, ανάλογα με την εφαρμογή που τρέχει και τις ανάγκες της, μπορεί να προτείνουμε την αγορά επιπλέον επεκτάσεων ή premium θεμάτων.
Οποιοδήποτε κόστος για την απόκτηση αυτών των επεκτάσεων ή θεμάτων θα επιβαρύνει τον πελάτη.
Οι υπηρεσίες ανάπτυξης θα χρεώνονται εντός των ωρών υποστήριξης.

VI. Βοήθεια / Υποστήριξη

Λόγω των πολλαπλών καταστάσεων που μπορεί να προκύψουν και που δεν μπορούμε να προβλέψουμε λαμβάνοντας υπόψη την πληθώρα θεμάτων και επεκτάσεων που χρησιμοποιούνται για κάθε εφαρμογή, η υποστήριξη για τη διαχείρισή τους θα παρέχεται μόνο μέσω του συστήματος έκδοσης εισιτηρίων και μόνο κατά τις ώρες 08:00 - 16:00 Δευτέρα έως Παρασκευή.
Υποθέτουμε ότι το άτομο που ζητά βοήθεια σχετικά με ορισμένες πτυχές της εφαρμογής διαθέτει βασικές γνώσεις σχετικά με την τεχνολογία που σχετίζεται με την εφαρμογή και τις προσφερόμενες υπηρεσίες. Διατηρούμε το δικαίωμα να περιορίσουμε το επίπεδο υποστήριξης που παρέχεται στην απουσία αυτής της γνώσης.
Η υποστήριξη θα παρέχεται με βάση τις καλύτερες προσπάθειες - είναι αδύνατο να έχουμε γνώση όλων των διαθέσιμων επεκτάσεων/θεμάτων, των ασυμβατοτήτων, των ευπαθειών και των καταστάσεων που μπορεί να δημιουργήσει η εγκατάστασή τους.

Ως αποτέλεσμα των υπηρεσιών που παρέχονται στη σελίδα xCMS, θα απαντήσουμε στις παρακάτω αιτήσεις σχετικά με τη διαχείριση εφαρμογών εντός ορίου 2 ωρών (μη μεταφερόμενες) ανά μήνα:

  • αντιμετώπιση προβλημάτων επέκτασης/θέματος/εφαρμογής
  • βελτιστοποιήσεις εφαρμογών (χρόνος φόρτωσης, caching, κ.λπ.)
  • συγκρούσεις επεκτάσεων/θεμάτων
  • εγκατάσταση επεκτάσεων


Δε θα παρέχουμε υπηρεσίες για:

  • σχεδίαση/επανασχεδίαση/στυλοποίηση/branding
  • Βελτιστοποίηση SEO / Συμβουλευτική
  • dezvoltare de teme/extensii
  • ενσωμάτωση εφαρμογών τρίτων (οποιεσδήποτε δεν έχουν κατασκευαστεί για χρήση στην αντίστοιχη πλατφόρμα)


Εάν υπάρχουν αβεβαιότητες σχετικά με την ταξινόμηση αναγκών ή αναγκαιοτήτων, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το αντίστοιχο τμήμα της υπηρεσίας για διευκρινίσεις.

VII. Διαθεσιμότητα

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μόνο μέσα στα πακέτα φιλοξενίας Hostico.
Η αποδοχή ιστοσελίδων σε αυτή την υπηρεσία θα βασίζεται αποκλειστικά στους όρους και τις προϋποθέσεις που παρουσιάζονται.
Διατηρούμε το δικαίωμα να απορρίψουμε οποιαδήποτε ιστοσελίδα για οποιουςδήποτε λόγους κρίνουμε έγκυρους.

VIII. Περιορισμός της Διαχείρισης

Η διαχείριση θα περιορίζεται μόνο στις υπηρεσίες και τις εφαρμογές που περιγράφονται αντίστοιχα στην σελίδα xCMS.
Η προσθήκη/τροποποίηση/αντικατάσταση κειμένου/προϊόντων/εικόνων ή οποιοδήποτε άλλο περιεχόμενο καθώς και η επικύρωση/καταχώριση/έγκριση χρηστών, παραγγελιών, σχολίων ή οποιασδήποτε άλλης υπηρεσίας, αντίστοιχα τύπου υπηρεσίας αυτού του είδους ή παρόμοια, δεν περιλαμβάνεται σε αυτήν την υπηρεσία.

Η επιτυχία των διαδικασιών βελτιστοποίησης και ασφάλειας εξαρτάται επίσης από το επίπεδο εξατομίκευσης που εφαρμόζεται στην εφαρμογή σε επίπεδο κώδικα ή βάσης δεδομένων.
Στην περίπτωση εφαρμογών που έχουν τροποποιηθεί εκτενώς, διατηρούμε το δικαίωμα να κατηγοριοποιήσουμε την εκτέλεση των διαδικασιών ως αναπτυξιακά καθήκοντα.

IX. Περιορισμός Ευθύνης

Ο πελάτης αναγνωρίζει ότι δεν αναλαμβάνουμε ευθύνη για την εκτέλεση οποιωνδήποτε διοικητικών εργασιών, αντίστοιχα εγκατάσταση/απεγκατάσταση/αναβάθμιση επεκτάσεων/θεμάτων, καθώς και κάποιες ρυθμίσεις που γίνονται σε επίπεδο εφαρμογής από τον πελάτη. Αυτές οι διαδικασίες μπορεί να φέρουν ανεπιθύμητες αλλαγές στην εμφάνιση, τη λειτουργικότητα, την απόδοση, καθώς και την ασφάλεια της εφαρμογής. Συνιστούμε ότι πριν την εγκατάσταση/αφαίρεση/τροποποίηση/αναβάθμιση μιας επέκτασης/θέματος, να επικοινωνήσετε μαζί μας για να αναλύσουμε τις παρενέργειες. Σε περίπτωση που είναι απαραίτητο να αποκατασταθεί η προηγούμενη κατάσταση της εφαρμογής ως αποτέλεσμα τροποποιήσεων που έκανε ο χρήστης, διατηρούμε το δικαίωμα να εκτελέσουμε τη διαδικασία μόνο εντός των ωρών υποστήριξης.

  • Δεν εγγυόμαστε συγκεκριμένο σκορ PageSpeed ή χρόνο φόρτωσης - η ιστοσελίδα θα είναι βελτιστοποιημένη στην καλύτερη δυνατή παραλλαγή, λαμβάνοντας υπόψη την εφαρμογή και τις εγκατεστημένες/χρησιμοποιούμενες επεκτάσεις/θέματα.
  • Δεν εγγυόμαστε τη βελτιστοποίηση της εφαρμογής για όλες τις διαθέσιμες συσκευές. Μερικές φορές, τα εγκατεστημένα θέματα/επέκταση μπορεί να επηρεάσουν τη λειτουργία και την εμφάνιση της ιστοσελίδας σε ορισμένες συσκευές.
  • Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι η ενημέρωση θα ολοκληρωθεί με επιτυχία. Η επιτυχία μιας ενημέρωσης εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, συμπεριλαμβανομένου του επιπέδου προσαρμογής της εφαρμογής και της έκδοσης της εφαρμογής που χρησιμοποιείται.
  • Οι ενημερώσεις μεταξύ εκδόσεων με σημαντικές δομικές ή λειτουργικές διαφορές του ιδίου στοιχείου (εφαρμογή, επέκταση, θέμα κ.λπ.) θα υποβάλλονται σε ξεχωριστή ανάλυση κόστους και χρόνου. Ο πελάτης θα ενημερωθεί σχετικά με αυτήν την πτυχή, και η επόμενη συνέχεια της διαδικασίας θα είναι προϋπόθεση για την αποδοχή και επιβεβαίωσή τους.
  • Αυτό που μπορούμε να εγγυηθούμε, ωστόσο, είναι ότι εάν η ενημέρωση δεν ολοκληρωθεί επιτυχώς, θα επαναφέρουμε την αρχική έκδοση της ιστοσελίδας. Πάντα κάνουμε αντίγραφα ασφαλείας πριν προχωρήσουμε στη διαδικασία αυτή.
  • Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε αδιάκριτη ασφάλεια. Υπάρχουν πιθανώς αναφερόμενες ευπάθειες που μπορεί να οδηγήσουν στην εκμετάλλευση εφαρμογών/ιστοσελίδων. Θα εφαρμόσουμε τόσο συγκεκριμένα όσο και γενικά μέτρα ασφαλείας. Ωστόσο, θα υπάρχει πάντα μια πιθανότητα παραβίασης της εφαρμογής/ιστοσελίδας.
  • Η προστασία κατά ορισμένων τύπων επιθέσεων DDoS γίνεται σε επίπεδο διακομιστή/δικτύου.
  • Σε περίπτωση παραβίασης, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε την αποκατάσταση της ιστοσελίδας. Συχνά, οι επιτιθέμενοι βλάπτουν την ιστοσελίδα μη αναστρέψιμα, με τη μόνη λύση να είναι η ανακατασκευή της. Σε αυτές τις περιπτώσεις, το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να σας βοηθήσουμε να ανακτήσετε όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα.
  • Αν ο πελάτης επιμένει να εργάζεται με μια συγκεκριμένη επέκταση, θέμα, εφαρμογή ή έκδοση που παρουσιάσαμε ως προβληματική, ο πελάτης αναλαμβάνει την ευθύνη για τις επιδόσεις ή τα περιστατικά ασφαλείας που προκύπτουν από αυτήν.
  • Σε καμία περίπτωση δεν θα είμαστε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε ζημιά (συμπεριλαμβανομένων αλλά όχι περιοριστικά σε απώλεια δεδομένων ή κέρδους, άμεση ή έμμεση ως αποτέλεσμα της διακοπής της λειτουργίας της ιστοσελίδας/εφαρμογής) που προκύπτει από την εκτέλεση των παρουσιαζόμενων λειτουργιών.
  • Διατηρούμε το δικαίωμα να διακόψουμε την παροχή αυτής της υπηρεσίας οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια της συνεργασίας, με την επιστροφή των χρηματικών ποσών σε αυτή την περίπτωση να πραγματοποιείται σύμφωνα με τους όρους που παρουσιάζονται στην οικονομική ενότητα αυτού του εγγράφου.
  • Δεν εργαζόμαστε με πειρατικά πρόσθετα ή θέματα.
  • Σε περίπτωση εκτέλεσης διοικητικών διαδικασιών που πλήττουν άμεσα ή έμμεσα τα μέτρα που έχουν ληφθεί για την ασφάλεια και βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας/εφαρμογής, διαδικασίες που πραγματοποιούνται από εξωτερικά άτομα της Hostico, διατηρούμε το δικαίωμα να ζητήσουμε την απόκτηση ωρών υποστήριξης για την επαναδημιουργία όλων των διαδικασιών ανάλυσης σχετικά με την απόδοση/ασφάλεια της ιστοσελίδας.
  • Η ασφάλεια και η απόδοση μιας εφαρμογής που εκτελείται σε ένα κοινόχρηστο περιβάλλον σχετίζονται άμεσα με την ασφάλεια και την κατανάλωση πόρων των εφαρμογών με τις οποίες συγχρωτίζεται. Σε αυτές τις καταστάσεις συγχρωτισμού, δεν αναλαμβάνουμε ευθύνη για την ασφάλεια και την απόδοση της εφαρμογής, και συνιστάται να εκτελείται η εφαρμογή σε ένα ειδικά απομονωμένο περιβάλλον.
  • Δεν αναλαμβάνουμε ευθύνη σε περίπτωση που διακυβευτεί η εφαρμογή/ιστοσελίδα λόγω ενός πρόσθετου ή θέματος για το οποίο η ενημερωμένη έκδοση δεν έχει παρασχεθεί από τον πελάτη σε καταστάσεις όπου μόνο ο πελάτης έχει πρόσβαση για να κατεβάσει την καινούργια έκδοση. Σε αυτή την περίπτωση, η κατάσταση μπορεί να επιλυθεί είτε με την αποκατάσταση ενός καθαρού αντιγράφου ασφαλείας αν υπάρχει, μια ενέργεια που θα εκτελείται χωρίς χρέωση, είτε με την επανασάρωση και τον καθαρισμό της εφαρμογής, μια διαδικασία που θα εκτελείται με κόστος εντός των ωρών υποστήριξης.

X. Υπηρεσίες ανάπτυξης

Η τροποποίηση ή η γραφή γραμμών κώδικα ανεξάρτητα από τον τύπο τους (HTML, CSS, JS, PHP, SQL κ.λπ.) κατατάσσεται ως υπηρεσία ανάπτυξης και θα χρεώνεται εντός των ωρών υποστήριξης.
Η Hostico διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί αιτήματα ανάπτυξης.
Η διεπαφή της ιστοσελίδας δεν αποτελεί μέρος της ευθύνης μας - εάν η εγκατάσταση/απεγκατάσταση μιας επέκτασης βλάψει την εμφάνιση της ιστοσελίδας, ή εάν η αλλαγή του θέματος οδηγήσει σε δυσλειτουργία, μη εμφάνιση ή εσφαλμένη εμφάνιση ορισμένων στοιχείων, η επίλυση αυτών των καταστάσεων ανήκει στην κατηγορία της ανάπτυξης ιστοσελίδων και θα χρεώνεται ανάλογα.
Η ενημέρωση επεκτάσεων, θεμάτων, εφαρμογών που έχουν υποστεί αλλαγές σε επίπεδο κώδικα ή βάσης δεδομένων, ανήκει στην κατηγορία υπηρεσιών ανάπτυξης στις περιπτώσεις όπου η ενημέρωσή τους δεν μπορεί να γίνει χωρίς την ανάγκη αποκατάστασης/τροποποίησης/ενημέρωσης αυτών των αλλαγών.

XΙ. Οικονομικά

General

  • Οι τιμές που ισχύουν για αυτήν την υπηρεσία εμφανίζονται κατά την υποβολή παραγγελίας για ένα πακέτο φιλοξενίας Hostico.
  • Η χρέωση εγκατάστασης είναι αυτόνομη και δεν περιλαμβάνει το κόστος της εγγραφής του πρώτου μήνα.
  • Οι διαχειριζόμενες υπηρεσίες φιλοξενίας έχουν μια αρχική χρέωση εγκατάστασης που περιλαμβάνει όλες τις υπηρεσίες xCMS
  • Μετά από αυτό το τέλος εγκατάστασης, η συνδρομή θα πληρωθεί για μια περίοδο ίση με το επιλεγμένο πακέτο φιλοξενίας.
  • Εάν παρέχονται υπηρεσίες ανάπτυξης, θα χρεώνονται ξεχωριστά για κάθε εργασία εντός των ωρών υποστήριξης
  • Η υπηρεσία αγοράζεται με ένα πακέτο φιλοξενίας και ενεργοποιείται στο αντίστοιχο domain ή εφαρμογή.
  • Η υπηρεσία δεν μπορεί να μεταφερθεί σε άλλο τομέα ή εφαρμογή, εκτός αν πρόκειται μόνο για αλλαγή του ονόματος τομέα, διατηρώντας η διαχειριζόμενη εφαρμογή την κατάσταση της.
  • Σε περίπτωση ιστότοπων/εφαρμογών που είναι βαριά μολυσμένοι, η Hostico διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει τη θεραπεία απολύμανσης κατά τις ώρες υποστήριξης.
  • Οποιαδήποτε επανασύνδεση με αυτή την υπηρεσία ως αποτέλεσμα της διακοπής της λόγω αλλαγής παρόχου φιλοξενίας, διακοπής χρήσης της υπηρεσίας, μη πληρωμής ή οποιουδήποτε άλλου λόγου που θεωρείται έγκυρος από την Hostico θα απαιτεί την πληρωμή της χρέωσης εγκατάστασης

Επιστροφές χρημάτων

Αυτή η υπηρεσία δεν καλύπτεται από την εγγύηση επιστροφής χρημάτων 30 ημερών.
Η αρχική χρέωση εγκατάστασης μαζί με τη συνδρομή για τον πρώτο μήνα θα επιστραφεί μόνο εάν ο αιτητής επιστροφής χρημάτων γίνει πριν από την πραγματική επαλήθευση της ιστοσελίδας/εφαρμογής.
Επιστροφές χρημάτων θα γίνονται μόνο για ποσά που έχουν καταβληθεί εκ των προτέρων και μόνο για ολόκληρους υπόλοιπους μήνες που έχουν πληρωθεί.

Τελευταία ενημέρωση: 03.07.2024

Αυτό το έγγραφο είναι μια ανεπίσημη μετάφραση. Η νομικά έγκυρη έκδοση είναι το πρωτότυπο έγγραφο στη ρουμανική γλώσσα. Σε περίπτωση αποκλίσεων, η ρουμανική έκδοση θα έχει προτεραιότητα.