Επαναφορά των πακέτων φιλοξενίας
Στις επόμενες γραμμές θα περάσουμε σε επισκόπηση όλες τις πληροφορίες καθώς και τη διαδικασία επαναδραστηριοποίησης των πακέτων φιλοξενίας από τον λογαριασμό σας Hostico
Κάθε ένας από εμάς έχει βρεθεί στη θέση να μην μπορέσει να πραγματοποιήσει μια πληρωμή για διάφορους λόγους, και οι υπηρεσίες μας έχουν ανασταλεί. Η επαναδραστηριοποίηση, στις περισσότερες περιπτώσεις, προϋποθέτει την επικοινωνία με την ομάδα υποστήριξης, και εάν αυτοί δεν προσφέρουν τηλεφωνική υποστήριξη ή live chat, η μόνη λύση που απομένει είναι το email, το οποίο, ανάλογα με την ταχύτητα της ομάδας, μπορεί να προσφέρει μια ταχύτερη ή όχι λύση.
Στη συνέχεια, θα διασχίσουμε τα απαραίτητα βήματα για την εκ νέου ενεργοποίηση της πακέτου φιλοξενίας από τον λογαριασμό πελάτη Hostico.
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουμε είναι να διασφαλίσουμε ότι είμαστε συνδεδεμένοι στον σωστό λογαριασμό πελάτη όπου βρίσκεται η υπηρεσία που έχει ανασταλεί.
Μετά, πηγαίνουμε αριστερά στην ενότητα „Υπηρεσίες” και προσπελάζουμε την ανασταλμένη υπηρεσία από τον λογαριασμό που θέλουμε να επαναφέρουμε.
Εάν έχετε προσπελάσει την υπηρεσία σωστά, όλες οι επιλογές στον πίνακα θα είναι μονοχρωματικές (γκρι), εκτός από την ενότητα στην κορυφή της σελίδας.
Για να ξεκινήσουμε τη διαδικασία επανενεργοποίησης, θα κάνουμε κλικ στο πράσινο κουμπί „Προσωρινή Επανενεργοποίηση”.
Σημείωση: Εάν η επαναδραστηριοποίηση του πακέτου δεν είναι δυνατή (για διάφορους λόγους), η ειδοποίηση στην κορυφή της σελίδας δεν θα είναι παρούσα, και η επαναδραστηριοποίηση θα είναι αδύνατη.
Εάν η διαδικασία ολοκληρώθηκε με επιτυχία, θα έχουμε μια επιβεβαιωτική ειδοποίηση και μετά την ανανέωση της σελίδας, όλες οι δυνατότητες του πακέτου φιλοξενίας θα γίνουν και πάλι ενεργές.
Σημείωση:
- Κατά προεπιλογή, οι υπηρεσίες φιλοξενίας διατηρούνται ενεργές αυτόματα για περίοδο 7 ημερών μετά την ημερομηνία λήξης. Η επαναφορά του πακέτου μπορεί να ζητηθεί για άλλες 7 επιπλέον ημέρες, συνολικά 14 ημέρες καθυστέρησης από την ημερομηνία λήξης.
- Η επανενεργοποίηση των υπηρεσιών είναι δυνατή μόνο σε διάστημα 90 ημερών. Εάν έχετε ζητήσει μια προηγούμενη επανενεργοποίηση εντός των τελευταίων 90 ημερών, η επανενεργοποίηση δεν θα είναι δυνατή ούτε από εσάς, ούτε από έναν υπάλληλο της Hostico.
- Σε περίπτωση υπηρεσιών που έχουν ανασταλεί για άλλους λόγους, όπως η παραβίαση των όρων και των προϋποθέσεων της Hostico, η επανενεργοποίηση από την διεπαφή πελάτη δεν είναι δυνατή.
- Η επαναδραστηριοποίηση ενός κλειστού πακέτου φιλοξενίας δεν είναι δυνατή. Εάν είχατε ένα πακέτο φιλοξενίας που έχει διαγραφεί από τους servers της Hostico, θα χρειαστεί είτε να κάνετε παραγγελία για μία νέα υπηρεσία φιλοξενίας (εάν δεν σας ενδιαφέρουν τα παλιά αρχεία), είτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξης για να ελέγξετε αν υπάρχει πιθανότητα αποκατάστασης των παλιών αρχείων.
- Αν δεν έχετε ζητήσει επαναδραστηριοποίηση τα τελευταία 90 ημέρες και το κουμπί επαναδραστηριοποίησης δεν είναι παρόν, θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με το εμπορικό τμήμα για να ελέγξετε την κατάσταση που παρουσιάζεται.