Το σύστημα υπεργολαβίας της Hostico έχει ενημερωθεί.

 

Η ανάπτυξη του λογαριασμού πελάτη συνεχίζεται, με το νέο ευέλικτο σύστημα υπεργολαβίας και την αυθεντικοποίηση μέσω Remote MySQL.

Hostico / blogαπό Mark Dohi
Απομόνωση Υπεργολάβων & Απομακρυσμένο MySQL

Η ομάδα ανάπτυξης του Hostico έχει λανσάρει μια σειρά νέων χαρακτηριστικών στο λογαριασμό πελάτη, βασισμένων στις ανατροφοδοτήσεις που ελήφθησαν, με στόχο τη βελτιωμένη συνολική διαχείριση, καθώς και ένα νέο σύστημα αυθεντικοποίησης Remote MySQL.

Τιμολόγηση Υπεργολαβίας

Η ανάλυση τιμολόγησης για άτομα ή εταιρείες που διαχειρίζονται πολλές υπηρεσίες είναι τώρα δυνατή στο επίπεδο του λογαριασμού πελάτη Hostico.
Το σύστημα χρέωσης υπο-λογαριασμού επιτρέπει στον χρήστη να δημιουργήσει δευτερεύοντες λογαριασμούς (υπολογαριασμούς), οι οποίοι μπορούν στη συνέχεια να κατανεμηθούν στις διαχειριζόμενες υπηρεσίες, ώστε να μπορούν να εκδίδονται pro forma τιμολόγια σε διαφορετικές ημερομηνίες από τα στοιχεία του κύριου λογαριασμού.
Ένας υπολογαριασμός μπορεί να κατανεμηθεί σε ένα ή περισσότερα προϊόντα, επομένως, ο εν λόγω πελάτης θα ενημερώνεται αυτόματα μέσω email για κάθε εμπορικό στοιχείο. Ακόμη και αν ένας υπολογαριασμός είναι απομονωμένος σε μια υπηρεσία, ο κάτοχος του λογαριασμού θα συνεχίσει να λαμβάνει όλες τις ειδοποιήσεις που σχετίζονται με αυτόν και θα έχει τη δυνατότητα να ενημερώνει τα στοιχεία των εκδιδόμενων pro forma τιμολογίων ανά πάσα στιγμή αν έχει επιλεγεί λάθος επαφή ή αν τα στοιχεία έχουν αλλάξει με την πάροδο του χρόνου.

Για καταστάσεις όπου ένας υπεργολάβος πρέπει να ειδοποιείται οικονομικά για όλες τις υπηρεσίες στον λογαριασμό (ανεξάρτητα από το αν έχουν κατανεμηθεί ως χρήστης χρέωσης ή όχι), έχουμε αποφασίσει να χωρίσουμε τις ειδοποιήσεις σε δύο κατηγορίες:

  • Μοναδικές ειδοποιήσεις (οι οικονομικές email θα αποστέλλονται μόνο για τις ανατεθειμένες υπηρεσίες)
  • Παγκόσμιες ειδοποιήσεις (όλα τα χρηματοοικονομικά email από τον λογαριασμό θα αποστέλλονται)

Ο γενικός τρόπος λειτουργίας καθώς και η διαδικασία εκχώρησης υπεργολαβίας για μια υπηρεσία περιγράφονται στα άρθρα: Τι είναι η τιμολόγηση υπεργολαβίας; και Ενεργοποίηση της τιμολόγησης υπεργολαβίας.

Ανατεθειμένη τεχνική υποστήριξη

Όπως στην περίπτωση της προηγούμενης παρουσίασης χρέωσης, η τεχνική υποστήριξη μέσω υπεργολαβίας επιτρέπει στον διαχειριστή του λογαριασμού Hostico να αναθέσει έναν χρήστη που έχει δικαιώματα να ζητήσει τεχνικά θέματα, απομονώνοντάς τους από τις υπόλοιπες υπηρεσίες που διατηρούνται.
Οι αντίστοιχοι λογαριασμοί θα περιορίζονται στο να ανοίγουν τεχνικά αιτήματα μόνο μέσω email (υπονοώντας μέσω του συστήματος ticketing); οποιοδήποτε τεχνικό αίτημα μέσω live chat που στοχεύει απευθείας σε μια υπηρεσία πρέπει να υποβληθεί από τον κύριο διαχειριστή, ο οποίος απαιτείται να είναι αυθεντικοποιημένος με ενεργή συνεδρία. Η τεχνική υποστήριξη μέσω live chat χωρίς την αυθεντικοποίηση του πελάτη θα περιορίζεται αυστηρά σε γενικές πληροφορίες που δεν μπορούν να σχετίζονται με τις υπηρεσίες στον λογαριασμό.

Οι λεπτομέρειες της υποστήριξης για υποκαταστάσεις και ενεργοποίησης σε μια υπηρεσία περιγράφονται στις σελίδες: Τι είναι η τεχνική υποστήριξη υποκαταστάσεων; και Ενεργοποίηση τεχνικής υποστήριξης υποκαταστάσεων.

Remote MySQL

Για όλα τα πακέτα κοινής φιλοξενίας, υπάρχει τώρα η δυνατότητα αίτησης άδειας απομακρυσμένης πρόσβασης MySQL μέσω της διεπαφής πελάτη Hostico.
Η αίτηση μπορεί να γίνει για δύο διευθύνσεις IP ταυτόχρονα σε ένα μόνο πακέτο φιλοξενίας, με προσωρινή ή μόνιμη περίοδο πρόσβασης.
Η προσωρινή προσθήκη μπορεί να ρυθμιστεί για ελάχιστο χρονικό διάστημα 1 ώρας και μέγιστο 24 ωρών, με τη δυνατότητα ακύρωσης από τον λογαριασμό αν χρειαστεί, ενώ για τη μόνιμη, ένα εισιτήριο υποστήριξης θα ανοίξει αυτόματα από τον λογαριασμό πελάτη, και η υλοποίηση θα επιβεβαιωθεί από το τμήμα υποστήριξης του Hostico αν ο λόγος της αίτησης είναι δικαιολογημένος.


Αυτή τη στιγμή, η λειτουργία προσθήκης IP σε απομακρυσμένο MySQL επιτρέπεται μόνο για κοινά πακέτα, οπότε αν θέλετε να το προσθέσετε σε VPS, θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με το τεχνικό τμήμα της Hostico.

Η διαδικασία προσθήκης μιας IP στη λίστα απομακρυσμένου MySQL μπορεί να βρεθεί στο άρθρο: Ενεργοποίηση απομακρυσμένου MySQL από τον λογαριασμό πελάτη Hostico

Αναβάθμιση τιμών

Στην Hostico, δουλεύουμε συνεχώς για να διατηρούμε ανταγωνιστικές τιμές για όλες τις υπηρεσίες που προσφέρουμε. Ως αποτέλεσμα, οι προσαρμογές τιμών συνήθως συμβαίνουν μόνο ως άμεση συνέπεια ενεργειών που αναλαμβάνονται από τρίτους παρόχους.
Η εξουσιοδοτημένη μητρότητα για την επέκταση .com (Verisign) έχει ανακοινώσει αύξηση τιμής που επηρεάζει όλους τους καταχωρητές, οπότε εμείς, με τη σειρά μας, πρέπει να προσαρμόσουμε τους τιμοκαταλόγους μας σύμφωνα με αυτές τις αλλαγές.
Από 01/09/2022, το τέλος εγγραφής, ανανέωσης και μεταφοράς για τα .com domains θα ενημερωθεί από 8,99 € + ΦΠΑ / έτος σε 9,99 € + ΦΠΑ / έτος. Αυτοί που επιθυμούν να επεκτείνουν τα .com domains τους με την παλιά τιμή έχουν αυτή την επιλογή μέχρι το τέλος Αυγούστου, δημιουργώντας μια pro forma τιμολόγηση από τη διεπαφή πελάτη ή επικοινωνώντας με το τμήμα πωλήσεων μέσω μιας από τις προσφερόμενες μεθόδους υποστήριξης.
Η προσφορά ενός δωρεάν domain για τους πρώτους 12 μήνες με την αγορά ενός πακέτου φιλοξενίας ενός έτους δεν θα επηρεαστεί από αυτήν την αύξηση τιμής.

Οι αλλαγές τιμών σε επίπεδο τομέα θα υπόκεινται στις εξής επεκτάσεις:

Επέκταση
Τρέχουσα Τιμή
Νέα Τιμή
.com
8.99 €
9.99 €
.πληροφορία
14.99 €
15.99 €
.tv
24.99 €
28.99 €
Hostico / blogΠροβλήθηκε στις 11-07-2022