Τροποποίηση του προτιμόμενου τιμολογίου
Σε αυτό το σεμινάριο, παρουσιάζονται οι ενέργειες που είναι απαραίτητες για την τροποποίηση των δεδομένων ενός ανεξόφλητου προεξοφλητικού τιμολογίου.
Εισαγωγή
- Αυτό το άρθρο παρουσιάζει τη μέθοδο τροποποίησης των δεδομένων που έχουν εισαχθεί σε απλήρωτες προτιμωρημένες τιμολόγια;
Απαιτήσεις
- Λογαριασμός πελάτη Hostico;
- Απλήρωτο προφορικό τιμολόγιο;
Μια έγκυρη υπεργολαβία;
Βήματα
- Οι τροποποιήσεις της προτιμώμενης τιμής μπορούν να γίνουν μόνο αν ο χρήστης είναι συνδεδεμένος στον λογαριασμό πελάτη του Hostico και έχει έγκυρη υπο-συμφωνία;
- Αν αντιμετωπίσετε δυσκολίες σχετικά με την πρόσβαση στον λογαριασμό πελάτη Hostico, μπορείτε να συμβουλευτείτε το άρθρο: Επικύρωση (Σύνδεση) στον λογαριασμό πελάτη Hostico;
- Αφού συνδεθείτε στον λογαριασμό, μεταβείτε στην ενότητα Οικονομικά;
- Στη σελίδα που άνοιξε, θα εμφανιστούν όλα τα τιμολόγια που βρέθηκαν στον λογαριασμό. Πλοηγηθείτε στο προτιμολόγιο για το οποίο επιθυμείτε να τροποποιήσετε τα δεδομένα και κάντε κλικ στον κωδικό του προτιμολογίου (π.χ., 255366);
- Στο ανοιχτό παράθυρο, θα εμφανίζονται τα τρέχοντα δεδομένα που χρησιμοποιούνται στο επίπεδο της proforma, καθώς και τα αντίστοιχα ποσά;
- Από εδώ, αποκτήστε πρόσβαση στην Επεξεργασία Πληροφοριών Χρέωσης ενότητα, στη δεξιά πλευρά της οθόνης;
Θα επιλέξουμε τον υποεισαγγελέα για τον οποίο θέλουμε να τροποποιηθεί το τιμολόγιο, στη συνέχεια θα επιβεβαιώσουμε τη διαδικασία με το κουμπί ΝΑΙ;
- Αν δεν έχετε υπο-επικοινωνία στον λογαριασμό πελάτη, θα εμφανιστεί ένα μήνυμα που θα σας ενημερώνει για αυτό. Για να προσθέσετε μια επιπλέον υπο-επικοινωνία, κάντε κλικ στο Νέα Επαφή;
- Συμπληρώστε όλα τα πεδία σωστά και επιλέξτε τα δικαιώματα που θέλετε να παραχωρήσετε στον υποσυνάκτη. Εάν δεν θέλετε να παραχωρήσετε επιπλέον δικαιώματα και ο υποσυνάκτης θα χρησιμοποιηθεί μόνο για την τροποποίηση μελλοντικών τιμολογίων, δεν είναι απαραίτητο να ελέγξετε τα κουτάκια στη σελίδα.
- Σημαντικό! - Σε περίπτωση νέων υποεπαφών (που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί προηγουμένως για χρέωση), η τροποποίηση των δεδομένων δεν είναι άμεση και θα εμφανιστεί ένα μήνυμα σχετικά με αυτό. Το τμήμα πωλήσεων θα επαληθεύσει το υποβληθέν αίτημα και θα εγκρίνει την υποεπαφή για χρέωση, οπότε οι μελλοντικές αιτήσεις τροποποίησης για αυτές τις υποεπαφές θα εγκρίνονται αυτόματα.
- Εάν τα δεδομένα που εισάγονται στην υποσυνθήκη δεν είναι σωστά/πραγματικά, δεν θα επικυρωθούν και επομένως δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για χρέωση. Σε αυτές τις περιπτώσεις, είναι απαραίτητο να ενημερωθούν τα εισαχθέντα δεδομένα.
- Οι έγκυροι υποσύνδεσμοι μπορούν να αναγνωριστούν από το σημάδι:
- Εάν χρειάζεστε επιπλέον πληροφορίες σχετικά με την προσθήκη ή τη διαχείριση ενός υπο-επαφής, σας προτείνουμε να συμβουλευτείτε το άρθρο: Προσθήκη υπο-επαφής
Σημείωση
- Παρακαλώ βεβαιωθείτε ότι τα δεδομένα που καταχωρήθηκαν για τον υποεπαφή είναι σωστά και σύμφωνα με την πραγματικότητα. Η Hostico θα εγκρίνει μόνο επαφές που έχουν πραγματικά, αναγνωρίσιμα δεδομένα, αλλά δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη σε περίπτωση που εκδοθεί το φορολογικό τιμολόγιο με λανθασμένα δεδομένα λόγω της εισαγωγής λανθασμένων πληροφοριών;
- Η αλλαγή των στοιχείων μιας proforma δεν σημαίνει αυτόματα την έκδοση του τιμολογίου με βάση αυτά τα στοιχεία. Πρέπει να διασφαλίσετε ότι η πληρωμή γίνεται στο όνομα της εταιρείας που αναφέρεται στην proforma. Για τις τρέχουσες μεθόδους πληρωμής, αυτό σημαίνει:
1. Τραπεζική Μεταφορά - Το όνομα και το CUI της εταιρείας πρέπει να αναφέρονται από τον πληρωτή ή στην υποσημείωση κάτω από τα στοιχεία του πληρωτή;
2. Πιστωτική Κάρτα - Με αυτή τη μέθοδο πληρωμής, ο πληρωτής δεν μπορεί να αναγνωριστεί άμεσα, και το τιμολόγιο θα εκδοθεί άμεσα με βάση τα στοιχεία που βρίσκονται στην proforma. - Η τροποποίηση των προφορμών μπορεί να πραγματοποιηθεί πολλές φορές. Εάν η υποβολή είχε συμπληρωθεί λανθασμένα αρχικά, μπορεί να αναθεωρηθεί και η διαδικασία να ζητηθεί ξανά.
- Κατά τη δημιουργία ενός υποσυμβολαίου, όχι όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά. Στην περίπτωση φυσικών προσώπων, το όνομα της εταιρείας και ο αριθμός του Εμπορικού Μητρώου δεν χρειάζεται να συμπληρωθούν;
- Αν τα καταχωρημένα στοιχεία δεν είναι επαρκή για να προσδιορίσουν τον πληρωτή, το τιμολόγιο θα αλλάξει αυτόματα πίσω στα στοιχεία από τον λογαριασμό πελάτη του Hostico;
- În cazul persoanelor fizice, CNP-ul este obligatoriu.