Συχνές ΕρωτήσειςΕμπορικό

Αγόρασα ένα domain, με ποια δεδομένα θα καταχωρηθεί;

Μάθε πώς να καταχωρήσεις το τομέα σου με δεδομένα από τον λογαριασμό πελάτη και ποιες επιλογές έχεις για την προσαρμογή τους. Επικοινώνησε με το εμπορικό τμήμα για αλλαγές.

Απόψεις 266Ενημερώθηκε 3 aniΠροβλήθηκε στις 30/08/2018από Mark Dohi

Τα στοιχεία εγγραφής ενός τομέα λαμβάνονται αυτόματα από τον λογαριασμό του πελάτη όταν η παραγγελία αποστέλλεται στον κύριο προμηθευτή. Αυτά τα στοιχεία εγγραφής είναι τα ίδια με αυτά που έχουν εισαχθεί στην Ενότητα Χρήστη στον λογαριασμό του πελάτη.

Μετά την προσθήκη μιας νέας δυνατότητας στον λογαριασμό πελάτη, είναι δυνατή η τιμολόγηση/καταγραφή μιας υπηρεσίας σε υπολογαριασμό.
Εάν δεν υπάρχει πρόθεση να καταγραφεί ένα domain με τα στοιχεία από τον λογαριασμό πελάτη και η λειτουργία για καταγραφή στον υπολογαριασμό δεν έχει χρησιμοποιηθεί, θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε άμεσα με το τμήμα πωλήσεων για να παρέχετε τα προτιμώμενα στοιχεία για την καταγραφή.

Παρόμοια Άρθρα

Θέλω να μεταφέρω μια υπηρεσία από το λογαριασμό μου σε έναν άλλο πελάτη, πώς προχωρώ;Συχνές Ερωτήσεις /Εμπορικό

Σε αυτό το άρθρο, θα εξηγήσουμε τα βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν για να μεταφερθεί μια υπηρεσία από έναν λογαριασμό πελάτη σε άλλο.

11
από Mark Dohi
Απόψεις 1652
Ενημερώθηκε πριν από 1 χρόνο
Προβλήθηκε στις 17/07/2018
Ποιος είναι ο μέγιστος αριθμός υπηρεσιών που μπορώ να διατηρώ σε έναν λογαριασμό πελάτη;Συχνές Ερωτήσεις /Εμπορικό

Αν νομίζετε ότι θα φτάσετε το όριο των αγορασμένων υπηρεσιών, αυτό το άρθρο θα είναι σίγουρα χρήσιμο για εσάς!

1
από Mark Dohi
Απόψεις 380
Ενημερώθηκε πριν από 3 χρόνια
Προβλήθηκε στις 27/07/2018
Ποιός είναι ο κωδικός PIN και ποια είναι η χρήση του;Συχνές Ερωτήσεις /Εμπορικό

Ο κωδικός PIN Hostico είναι ένα δυναμικό κλειδί ασφαλείας που χρησιμοποιείται για την τηλεφωνική ταυτοποίηση του χρήστη, ισχύει για 24 ώρες. Η ευθύνη της χρήσης ανήκει στον κάτοχο του λογαριασμού.

από Mark Dohi
Απόψεις 542
Ενημερώθηκε πριν 5 μήνες
Προβλήθηκε στις 27/06/2022
Πώς μπορώ να προσθέσω μια δευτερεύουσα επαφή;Συχνές Ερωτήσεις /Εμπορικό

Μάθε πώς να προσθέσεις μια δευτερεύουσα επαφή στον λογαριασμό σου ακολουθώντας τα βήματα του ειδικού οδηγού. Απλό και αποτελεσματικό!

από Ana Rednic
Απόψεις 523
Ενημερώθηκε πριν από 3 χρόνια
Προβλήθηκε στις 28/03/2019
Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού πελάτη μου, πώς μπορώ να τον ανακτήσω;Συχνές Ερωτήσεις /Εμπορικό

Ανάκτησε τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού σου με τη βοήθεια του λεπτομερούς μας οδηγού. Μάθε τα απαραίτητα βήματα για να αναγεννήσεις τον κωδικό πρόσβασης εύκολα και γρήγορα.

από Mark Dohi
Απόψεις 516
Ενημερώθηκε πριν από 3 χρόνια
Προβλήθηκε στις 30/08/2018