Συχνές ΕρωτήσειςΕμπορικό

Πόσος χρόνος χρειάζεται για να γίνει ένα domain ενεργό μετά την καταχώρηση;

Τα_domains_γίνονται_ενεργά_γρήγορα_μετά_την_εγγραφή,_αλλά_ορισμένες_επεκτάσεις_μπορεί_να_έχουν_συμπληρωματικούς_όρους._Μάθε_λεπτομέρειες_για_τη_διαδικασία_και_τους_όρους.

1
Απόψεις 637Ενημερώθηκε 2 aniΠροβλήθηκε στις 17/01/2019από Mark Dohi

Η διαδικασία καταχώρισης τομέα είναι άμεση μετά την έκδοση του τιμολογίου. Ωστόσο, για ορισμένες επεκτάσεις, ο μητρώο μπορεί να επιβάλει συγκεκριμένες προϋποθέσεις και βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν πριν από την ολοκλήρωση. Σε αυτές τις εξαιρετικές περιπτώσεις, ο πελάτης θα ειδοποιηθεί σχετικά μέσω email. Για περισσότερες λεπτομέρειες, οι Όροι Τομέα μπορούν να συμβουλευτούν.

Παρόμοια Άρθρα

Έχω πληρώσει, γιατί η τιμολόγηση εμφανίζεται ως μη πληρωμένη;Συχνές Ερωτήσεις /Εμπορικό

Μάθε γιατί εμφανίζεται το απλήρωτο τιμολόγιο ακριβώς μετά την πραγματοποίηση της πληρωμής και πώς επεξεργάζονται οι πληρωμές για την ενεργοποίηση των υπηρεσιών. Χρήσιμες λεπτομέρειες εδώ!

11
από Mark Dohi
Απόψεις 982
Ενημερώθηκε πριν 2 μήνες
Προβλήθηκε στις 17/07/2018
Στην προ φόρο τιμολόγιο, είμαστε καταχωρημένοι ως νομικό πρόσωπο. Γιατί είμαστε καταχωρημένοι ως άτομο στο φορολογικό τιμολόγιο;Συχνές Ερωτήσεις /Εμπορικό

Ανακαλύψτε γιατί η προ φόρου τιμολόγιο που εκδόθηκε είναι για νομικό πρόσωπο, ενώ το φορολογικό τιμολόγιο είναι για φυσικό πρόσωπο.

1
από Mark Dohi
Απόψεις 672
Ενημερώθηκε πριν από 7 μήνες
Προβλήθηκε στις 13/12/2018
Μπορώ να λάβω το φορολογικό τιμολόγιο σε νόμισμα διαφορετικό από το LEI;Συχνές Ερωτήσεις /Εμπορικό

Οι αποδείξεις εκδίδονται σε LEI, αλλά οι πελάτες από διεθνείς επιχειρήσεις μπορούν να κατεβάσουν αποδείξεις σε άλλα νομίσματα από τον λογαριασμό πελάτη Hostico.

1
από Andrea Zemba
Απόψεις 305
Ενημερώθηκε πριν από 2 χρόνια
Προβλήθηκε στις 14/01/2019
Πότε θα λάβω το φορολογικό τιμολόγιο;Συχνές Ερωτήσεις /Εμπορικό

Οι φορολογικοί λογαριασμοί εκδίδονται μετά την επιβεβαίωση της πληρωμής, και η παράδοση γίνεται μέσω email σε μορφή PDF. Ο χρόνος επεξεργασίας ποικίλει ανάλογα με τον τύπο της συναλλαγής.

1
από Ana Rednic
Απόψεις 256
Ενημερώθηκε πριν από 2 χρόνια
Προβλήθηκε στις 28/03/2019
Έκανα την πληρωμή με την κάρτα της εταιρείας. Γιατί δεν έχει εκδοθεί σωστά το τιμολόγιο;Συχνές Ερωτήσεις /Εμπορικό

Ο φορολογικός λογαριασμός δεν έχει εκδοθεί σωστά επειδή τα δεδομένα από τον λογαριασμό πελάτη δεν έχουν ενημερωθεί. Επικοινωνήστε με το εμπορικό τμήμα για την αποκατάσταση.

από Mark Dohi
Απόψεις 601
Ενημερώθηκε πριν από 7 μήνες
Προβλήθηκε στις 13/12/2018