Ενεργοποίηση τιμολόγησης στους υπεργολάβους
Η ενεργοποίηση της τιμολόγησης μέσω υπολογαριασμών στον λογαριασμό Hostico είναι απλή. Ακολούθησε τα βήματα για να δημιουργήσεις έναν υπολογαριασμό, να τον αναθέσεις σε μια υπηρεσία και να ρυθμίσεις τις οικονομικές ειδοποιήσεις.
Εισαγωγή
Σε αυτό το άρθρο, θα εξετάσουμε τη διαδικασία δημιουργίας ενός υπολογαριασμού και την κατανομή του σε μια υπηρεσία στον λογαριασμό πελάτη του Hostico για σκοπούς χρέωσης.
Απαιτήσεις
- Μια έγκυρη υπεργολαβία
- Μια ενεργή υπηρεσία στον λογαριασμό πελάτη Hostico
Βήματα
Αφού συνδεθείτε στον λογαριασμό πελάτη Hostico, πηγαίνετε στη δεξιά πλευρά στην ενότητα Χρήστης.
Στη σελίδα που άνοιξε, κάντε κύλιση προς τα κάτω στην ενότητα Συνδεδεμένες Επαφές, στη συνέχεια δημιουργήστε μια υπο-επαφή κάνοντας κλικ στο κουμπί Νέα Επαφή.
Σημείωση: Αν υπάρχουν ήδη έγκυροι υποεπαγγελματίες στον λογαριασμό πελάτη Hostico, τα βήματα για τη δημιουργία ενός υποεπαγγελματία μπορούν να παραλειφθούν
Συμπληρώστε τα πεδία που εμφανίζονται όπως απαιτείται (φυσικό ή νομικό πρόσωπο), μετά από αυτό συμβουλευτείτε την ενότητα Αλληλογραφία και Αδειοδοτήσεις για επιπλέον ρυθμίσεις. Τα εισαχθέντα δεδομένα πρέπει να είναι σωστά/πραγματικά, διαφορετικά η υπεργασία δεν θα επικυρωθεί, γεγονός που θα οδηγήσει στην αδυναμία κατανομής σε μια υπηρεσία.
Σημαντικό! Για να ρυθμίσετε τις ειδοποιήσεις χρέωσης, στην ενότητα Επικοινωνία, ελέγξτε το πεδίο Οικονομικά, το οποίο θα ανοίξει αυτόματα δύο επιπλέον πλαίσια ελέγχου:
- Απομονωμένο - Οι χρηματοοικονομικές ειδοποιήσεις θα αποστέλλονται μόνο για την υπηρεσία στην οποία έχει ανατεθεί η υπεργολαβία
- Παγκόσμια - Χρηματικές ειδοποιήσεις θα αποστέλλονται για όλες τις υπηρεσίες που διατηρούνται στον λογαριασμό
Αφού διασφαλίσετε ότι η υποσύμβαση έχει ρυθμιστεί σωστά, θα μεταβείτε είτε στην ενότητα Υπηρεσίες (για πακέτα φιλοξενίας) είτε στην ενότητα Τομείς.
Η επιθυμητή υπηρεσία θα ανοίξει, μετά την οποία στο μενού Ενέργειες δεξιά, θα επιλεγεί η επιλογή Επαφή Χρέωσης
.
Σημείωση: Εάν δεν υπάρχει υπεργολαβία που να έχει ανατεθεί στην υπηρεσία, το μήνυμα "Απενεργοποιημένο" θα εμφανιστεί
Αφού ανοίξετε το παράθυρο, θα επιλεγεί η επιθυμητή επαφή και η ενέργεια θα επιβεβαιωθεί με το κουμπί "Ναι"
Σημείωση: Αν θέλετε να τροποποιήσετε την εργολαβία, μπορείτε να επιλέξετε μια άλλη επαφή, μετά την οποία επιβεβαιώνουμε τη διαδικασία.
Για περιπτώσεις όπου θέλουμε να αφαιρέσουμε την επαφή από την υπηρεσία, θα επιλεγεί η επιλογή Επαναφορά.
Σημείωση
- Υπηρεσίες που έχουν χρέωση την ίδια ημερομηνία λήξης αλλά έχουν διαφορετική υπεργολαβία, θα λαμβάνουν ξεχωριστούς λογαριασμούς για κάθε υπηρεσία χωριστά
- Αφού ανατεθεί μια υπεργολαβία σε μια υπηρεσία, η κατάσταση θα αλλάξει σε "Εκκρεμεί", και αφού τα δεδομένα επικυρωθούν από το τμήμα πωλήσεων, η κατάσταση θα αλλάξει σε "Ενεργό"