Ενεργοποίηση μαζικής επαναλαμβανόμενης πληρωμής σε επίπεδο τομέα
Στο επόμενο, θα εξετάσουμε το σύστημα μαζικής αναδρομής σε τομείς, εξηγώντας τη βασική λειτουργικότητα.
Εισαγωγή
Η μαζική ανανέωση για τα τομείς είναι ένα κατάλληλο εργαλείο για όλους τους πελάτες που έχουν πολλές υπηρεσίες στον λογαριασμό τους και επιθυμούν να ενεργοποιήσουν επαναλαμβανόμενες πληρωμές για ορισμένους ή όλους τους τομείς στον λογαριασμό. Στη συνέχεια, θα περάσουμε από τα βήματα για να ενεργοποιήσουμε την ανανέωση τόσο για όλους τους τομείς (μαζικά) όσο και για την επιλογή επιλογής.
Απαιτήσεις
Οι επιλογές μαζικής ανανέωσης θα είναι ορατές μόνο στον λογαριασμό πελάτη μετά την προσθήκη και επικύρωση μιας κάρτας. Εάν δεν έχετε προσθέσει κάρτα και χρειάζεστε βοήθεια σχετικά με αυτό, μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο: "Γενική Διαχείριση Κάρτας".
Βήματα
Άμεσα μετά την είσοδό σας στον λογαριασμό πελάτη Hostico, θα επιλέξουμε την ενότητα "Τομείς" από την αριστερή πλευρά της σελίδας.
Όπως αναφέρεται στην εισαγωγή του άρθρου, προκειμένου οι επιλογές ανανέωσης να είναι ορατές, πρέπει πρώτα να έχετε προσθέσει μια κάρτα στον λογαριασμό σας. Εάν έχετε προσθέσει την κάρτα, θα εμφανιστεί στο μενού "Ενέργειες" ως εξής:
Εδώ θα παρατηρήσετε 4 επιλογές: Ανανέωση, Ανανέωση Όλων, Επαναλαμβανόμενη Πληρωμή, Επαναλαμβανόμενη Πληρωμή Όλων.
Οι πρώτες δύο επιλογές αφορούν τη δημιουργία προφορμαρισμένων τιμολογίων για προχωρημένη ανανέωση, ενώ οι τελευταίες δύο είναι τα στοιχεία ενδιαφέροντος για αυτό το άρθρο.
Εάν επιλεγεί η "Επαναλαμβανόμενη Πληρωμή", οι τομείς για τους οποίους επιθυμείται η ενεργοποίηση επανάληψης θα πρέπει να ελεγχθούν χειροκίνητα. Ωστόσο, εάν επιλεγεί η "Επαναλαμβανόμενη Πληρωμή Όλων", όλοι οι τομείς στον λογαριασμό θα ελεγχθούν αυτόματα.
Ένας σημαντικός παράγοντας που πρέπει να εξεταστεί είναι οι πληροφορίες χρέωσης. Εάν θέλουμε η έκδοση του τιμολογίου να γίνεται με διαφορετικές πληροφορίες από αυτές του κύριου λογαριασμού, μπορούμε να επιλέξουμε μια υπο-επαφή χρέωσης από την ενότητα Επαφές.
Προσοχή! - Εάν επιλέξετε μια υπο-επαφή και έχετε πολλές κάρτες στον λογαριασμό, πριν επιβεβαιώσετε τη διαδικασία, πρέπει να διασφαλίσετε ότι οι επιλεγμένες πληροφορίες χρέωσης και ο κάτοχος της κάρτας ταιριάζουν. Αυτό είναι σημαντικό για σωστή τιμολόγηση και επόμενη λογιστική ρύθμιση από τον πελάτη (στην περίπτωση πληρωμών που γίνονται εκ μέρους μιας εταιρείας).
Αφού διασφαλίσουμε ότι όλα τα στοιχεία έχουν ελεγχθεί, ολοκληρώνουμε τη διαδικασία κάνοντας κλικ στο Επιβεβαίωση.
Σημείωση
Αν έχετε επιλέξει τη λάθος κάρτα ή υπολογαριασμό, μπορείτε να ενημερώσετε τις επιλογές από τη γενική σελίδα τομέα είτε αποκτώντας άμεση πρόσβαση στο όνομα τομέα και απενεργοποιώντας το από εκείνη τη σελίδα. Αν δεν μπορείτε να ενημερώσετε αυτές τις πτυχές, παρακαλώ επικοινωνήστε με το τμήμα πωλήσεων για να διορθωθεί η κατάσταση.
Αυτή τη στιγμή που επιλέγετε την ανανέωση, θα χρειαστεί να επαληθεύσετε την εγκυρότητα της κάρτας. Εάν η ανανέωση είναι ενεργή, αλλά η κάρτα λήξει πριν από την χρέωση του τομέα, η ανάληψη του ποσού δεν θα είναι πλέον δυνατή, με τον κίνδυνο ότι ο τομέας μπορεί να "ανασταλεί" και σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να απαιτούνται επιπλέον τέλη για την επανενεργοποίηση.