ΜαθήματαΕμπορικό

Ενεργοποίηση μαζικής επαναλαμβανόμενης πληρωμής σε επίπεδο τομέα

Στο επόμενο, θα εξετάσουμε το σύστημα μαζικής αναδρομής σε τομείς, εξηγώντας τη βασική λειτουργικότητα.

Απόψεις 738Ενημερώθηκε 1 anΠροβλήθηκε στις 21/03/2024από Mark Dohi

Εισαγωγή

Η μαζική ανανέωση για τα τομείς είναι ένα κατάλληλο εργαλείο για όλους τους πελάτες που έχουν πολλές υπηρεσίες στον λογαριασμό τους και επιθυμούν να ενεργοποιήσουν επαναλαμβανόμενες πληρωμές για ορισμένους ή όλους τους τομείς στον λογαριασμό. Στη συνέχεια, θα περάσουμε από τα βήματα για να ενεργοποιήσουμε την ανανέωση τόσο για όλους τους τομείς (μαζικά) όσο και για την επιλογή επιλογής.

Απαιτήσεις

Οι επιλογές μαζικής ανανέωσης θα είναι ορατές μόνο στον λογαριασμό πελάτη μετά την προσθήκη και επικύρωση μιας κάρτας. Εάν δεν έχετε προσθέσει κάρτα και χρειάζεστε βοήθεια σχετικά με αυτό, μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο: "Γενική Διαχείριση Κάρτας".

Βήματα

Άμεσα μετά την είσοδό σας στον λογαριασμό πελάτη Hostico, θα επιλέξουμε την ενότητα "Τομείς" από την αριστερή πλευρά της σελίδας.

Domenii Hostico

Όπως αναφέρεται στην εισαγωγή του άρθρου, προκειμένου οι επιλογές ανανέωσης να είναι ορατές, πρέπει πρώτα να έχετε προσθέσει μια κάρτα στον λογαριασμό σας. Εάν έχετε προσθέσει την κάρτα, θα εμφανιστεί στο μενού "Ενέργειες" ως εξής:

Actiuni Recurenta Domenii

Εδώ θα παρατηρήσετε 4 επιλογές: Ανανέωση, Ανανέωση Όλων, Επαναλαμβανόμενη Πληρωμή, Επαναλαμβανόμενη Πληρωμή Όλων.
Οι πρώτες δύο επιλογές αφορούν τη δημιουργία προφορμαρισμένων τιμολογίων για προχωρημένη ανανέωση, ενώ οι τελευταίες δύο είναι τα στοιχεία ενδιαφέροντος για αυτό το άρθρο.

Εάν επιλεγεί η "Επαναλαμβανόμενη Πληρωμή", οι τομείς για τους οποίους επιθυμείται η ενεργοποίηση επανάληψης θα πρέπει να ελεγχθούν χειροκίνητα. Ωστόσο, εάν επιλεγεί η "Επαναλαμβανόμενη Πληρωμή Όλων", όλοι οι τομείς στον λογαριασμό θα ελεγχθούν αυτόματα.


Ένας σημαντικός παράγοντας που πρέπει να εξεταστεί είναι οι πληροφορίες χρέωσης. Εάν θέλουμε η έκδοση του τιμολογίου να γίνεται με διαφορετικές πληροφορίες από αυτές του κύριου λογαριασμού, μπορούμε να επιλέξουμε μια υπο-επαφή χρέωσης από την ενότητα Επαφές.
Προσοχή! - Εάν επιλέξετε μια υπο-επαφή και έχετε πολλές κάρτες στον λογαριασμό, πριν επιβεβαιώσετε τη διαδικασία, πρέπει να διασφαλίσετε ότι οι επιλεγμένες πληροφορίες χρέωσης και ο κάτοχος της κάρτας ταιριάζουν. Αυτό είναι σημαντικό για σωστή τιμολόγηση και επόμενη λογιστική ρύθμιση από τον πελάτη (στην περίπτωση πληρωμών που γίνονται εκ μέρους μιας εταιρείας).
Αφού διασφαλίσουμε ότι όλα τα στοιχεία έχουν ελεγχθεί, ολοκληρώνουμε τη διαδικασία κάνοντας κλικ στο Επιβεβαίωση.

Σημείωση

Αν έχετε επιλέξει τη λάθος κάρτα ή υπολογαριασμό, μπορείτε να ενημερώσετε τις επιλογές από τη γενική σελίδα τομέα είτε αποκτώντας άμεση πρόσβαση στο όνομα τομέα και απενεργοποιώντας το από εκείνη τη σελίδα. Αν δεν μπορείτε να ενημερώσετε αυτές τις πτυχές, παρακαλώ επικοινωνήστε με το τμήμα πωλήσεων για να διορθωθεί η κατάσταση.

Αυτή τη στιγμή που επιλέγετε την ανανέωση, θα χρειαστεί να επαληθεύσετε την εγκυρότητα της κάρτας. Εάν η ανανέωση είναι ενεργή, αλλά η κάρτα λήξει πριν από την χρέωση του τομέα, η ανάληψη του ποσού δεν θα είναι πλέον δυνατή, με τον κίνδυνο ότι ο τομέας μπορεί να "ανασταλεί" και σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να απαιτούνται επιπλέον τέλη για την επανενεργοποίηση.

Παρόμοια Άρθρα

Μεταφορά τομέα .roΜαθήματα /Τομείς

Αυτό το tutorial παρουσιάζει τα βήματα που είναι απαραίτητα για να αποκτήσετε το κλειδί εξουσιοδότησης από τον πίνακα του ROTLD για τη μεταφορά ενός .ro domain σε νέο καταχωρητή.

77
από Mark Dohi
Απόψεις 1459
Ενημερώθηκε πριν από 1 χρόνο
Προβλήθηκε στις 06/02/2018
Αλλαγή της έκδοσης PHP στο cPanel σε πακέτα VPS φιλοξενίας μέσω του MultiPHP ManagerΜαθήματα /cPanel

Σε αυτό το άρθρο, θα παρουσιάσουμε τα απαραίτητα βήματα για να αλλάξετε την έκδοση PHP σε έναν λογαριασμό cPanel χρησιμοποιώντας τον MultiPHP Manager.

46
από Sebastian Szlivka
Απόψεις 2269
Ενημερώθηκε πριν από 1 χρόνο
Προβλήθηκε στις 18/10/2017
Η αποδέσμευση της διεύθυνσης IP από τους διακομιστές HosticoΜαθήματα /Ανάπτυξη

Σε αυτό το tutorial, θα παρουσιαστούν τα απαραίτητα βήματα για να ξεμπλοκάρετε τη διεύθυνση IP που είναι καταχωρημένη στο τείχος προστασίας στους διακομιστές της Hostico.

32
από Mark Dohi
Απόψεις 1115
Ενημερώθηκε πριν από 7 μήνες
Προβλήθηκε στις 05/10/2020
Προσθήκη δευτερεύοντος επαφής (Υποεπαφή)Μαθήματα /Εμπορικό

Προσθέστε μια δευτερεύουσα επαφή στον λογαριασμό πελάτη Hostico ακολουθώντας τα απλά βήματα. Βεβαιωθείτε ότι έχετε έναν υπάρχοντα λογαριασμό και ενεργοποιήστε τα απαραίτητα δικαιώματα.

27
από Mark Dohi
Απόψεις 2091
Ενημερώθηκε πριν από 1 χρόνο
Προβλήθηκε στις 08/07/2017
Δημιουργία λογαριασμού email στο cPanelΜαθήματα /cPanel

Το cPanel επιτρέπει τη δημιουργία ενός απεριόριστου αριθμού λογαριασμών email που σχετίζονται με τους φιλοξενούμενους τομείς. Αυτό το εγχειρίδιο θα εξηγήσει τα απαραίτητα βήματα για να δημιουργήσετε και να έχετε πρόσβαση σε έναν λογαριασμό email.

25
από Cătălin Adrian
Απόψεις 4592
Ενημερώθηκε πριν από 1 χρόνο
Προβλήθηκε στις 28/06/2017