Διαχείριση επαναλαμβανόμενων πληρωμών
Σε αυτό το άρθρο, θα περάσουμε από τα απαραίτητα βήματα για την ενεργοποίηση επαναλαμβανόμενων πληρωμών για τις υπηρεσίες του Hostico, καθώς και τη διαχείρισή τους.
Διαχείριση Επαναλαμβανόμενων Πληρωμών
- Η επαναληπτικότητα πληρωμών είναι ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία όταν συζητάμε για τη διαχείριση τιμολογίων, μειώνοντας τον χρόνο που αφιερώνεται για πληρωμές σε επίπεδο πλατφόρμας σχεδόν στο "μηδέν", με όλα τα φορολογικά τιμολόγια να αποστέλλονται αυτόματα μέσω email χωρίς την ανάγκη να τα κατεβάσετε από τον λογαριασμό πελάτη του Hostico.
- Στο εξής, θα περάσουμε από κάθε βήμα της διαδικασίας για να ενεργοποιήσουμε την επανάληψη πληρωμής για τις υπηρεσίες που αγοράστηκαν μέσω του Hostico, καθώς και πρόσθετες ενέργειες που μπορούμε να αναλάβουμε.
I. Ενεργοποίηση και απενεργοποίηση της συχνότητας σε επίπεδο υπηρεσίας
II. Ενημέρωση και αφαίρεση της εγγεγραμμένης κάρτας
I. Ενεργοποίηση και απενεργοποίηση της επανάληψης σε επίπεδο υπηρεσίας
- Η ενεργοποίηση της επανάληψης εξαρτάται κυρίως από την ύπαρξη μιας καταχωρημένης κάρτας στον λογαριασμό του πελάτη. Εάν δεν έχετε καταχωρημένη κάρτα ή επιθυμείτε να αποκτήσετε πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία καταχώρισης κάρτας στον λογαριασμό, σας προτείνουμε να συμβουλευτείτε το άρθρο: Διαχείριση Κάρτας
- Μετά την επιβεβαίωση ότι η κάρτα υπάρχει στον λογαριασμό, μεταβείτε στην ενότητα Υπηρεσίες. Εάν θέλετε να ενεργοποιήσετε την επανάληψη για ένα τομέα, αποκτήστε πρόσβαση στο Domains.
- Η Ενότητα Υπηρεσιών εμφανίζει τα ενεργά πακέτα φιλοξενίας. Κάντε κλικ στην υπηρεσία για την οποία θέλετε να ενεργοποιήσετε τις επαναλαμβανόμενες πληρωμές, και η σελίδα διαχείρισης υπηρεσίας θα ανοίξει. Στο παράθυρο διαχείρισης, στην ενότητα Ενέργειες, είναι διαθέσιμη η επιλογή για ενεργοποίηση επαναλαμβανόμενων πληρωμών.
- Το νεοανοίχτηκε παράθυρο μας ζητά να επιλέξουμε μια αποθηκευμένη κάρτα στον λογαριασμό. Επιλέγουμε την κάρτα από την οποία θέλουμε να γίνει η ανάληψη του ποσού και κάνουμε κλικ στο ΝΑΙ. Εάν η διαδικασία ήταν επιτυχής, το μήνυμα "Η επαναλαμβανόμενη πληρωμή έχει ενεργοποιηθεί" θα εμφανιστεί.
Η απενεργοποίηση της επανάληψης γίνεται επίσης από αυτό το μενού. Πρέπει να αποκτήσουμε πρόσβαση στην ενότητα Πληρωμές με Επανάληψη, και στο ανοιχτό παράθυρο, επιλέγουμε απενεργοποίηση και επιβεβαιώνουμε τη διαδικασία με το ΝΑΙ κουμπί.
II. Ενημέρωση και αφαίρεση της καταγεγραμμένης κάρτας
- Μπορεί να υπάρχουν καταστάσεις όπου οι κάρτες έχουν αλλάξει λόγω λήξης, απώλειας κ.λπ., και σε αυτές τις περιπτώσεις, η κάρτα που χρησιμοποιείται πρέπει να ενημερωθεί. Η διαδικασία ενημέρωσης γίνεται ξανά μέσω της διαδικασίας που έχει εξηγηθεί νωρίτερα, μόνο που πριν η κάρτα εμφανιστεί στη λίστα, πρέπει να προστεθεί. Η προσθήκη μιας κάρτας μπορεί να γίνει από τη διασύνδεση διαχείρισης καρτών με την πρόσβαση στην ενότητα Προσθήκη Κάρτας.
- Μια πιο λεπτομερής προσέγγιση μπορεί να βρεθεί στην ενότητα: Προσθήκη καρτών στον λογαριασμό.
- Εάν θέλουμε να αφαιρέσουμε εντελώς την κάρτα (όχι μόνο να απενεργοποιήσουμε την ανανέωση στις υπηρεσίες του λογαριασμού), η κάρτα μπορεί να διαγραφεί χρησιμοποιώντας το Αφαίρεση κείμενο.
Note
- Σε περιπτώσεις όπου έχετε πολλές υπηρεσίες σε μία μόνο προφορική τιμολόγηση, αλλά η επανάληψη είναι ενεργοποιημένη μόνο για μία υπηρεσία, η χρέωση θα γίνει αυστηρά για αυτήν την συγκεκριμένη υπηρεσία. Το φορολογικό τιμολόγιο θα εκδοθεί χωριστά, και οι υπόλοιπες υπηρεσίες στην προφορική θα κρατηθούν για χειροκίνητη επεξεργασία πληρωμής.
- Εάν η κάρτα έχει λήξει ή έχει αλλάξει, η επαναλαμβανόμενη χρέωση δεν θα λειτουργεί πλέον και η κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για την επαναλαμβανόμενη χρέωση θα χρειαστεί να ενημερωθεί.
- Η συλλογή τιμολογίων από την Hostico θα επιχειρείται τις ημέρες που αποστέλλονται οι ειδοποιήσεις πληρωμής, και αν δεν υπάρχουν επαρκή κεφάλαια στον λογαριασμό που σχετίζεται με την τραπεζική κάρτα, η πληρωμή θα επιχειρείται ξανά την επόμενη ημέρα.
- Μετά από τρεις ανεπιτυχείς προσπάθειες πληρωμής, η ανανέωση θα απενεργοποιηθεί αυτόματα σε επίπεδο υπηρεσίας, και για να την επανενεργοποιήσετε, θα χρειαστεί να ακολουθήσετε τη διαδικασία που αναφέρθηκε παραπάνω.
- Αν μετά την αυτόματη αφαίρεση του ποσού από τον τραπεζικό λογαριασμό διαπιστώσετε ότι οι υπηρεσίες φιλοξενίας δεν είναι πλέον απαραίτητες, είναι απαραίτητο να επικοινωνήσετε με το τμήμα πωλήσεων για να χρησιμοποιήσετε το καταβληθέν ποσό για άλλους σκοπούς ή ακόμη και να το επιστρέψετε.
- Εάν η ανανέωση είναι ενεργή σε τομέα και δεν επιθυμείται η αυτόματη ανανέωση, θα είναι αναγκαίο να την απενεργοποιήσετε πριν από τη δημιουργία του προφούρματος, καθώς μόλις ανανεωθεί ο τομέας, δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής του καταβληθέντος ποσού.
- Για κάθε προσπάθεια ανάληψης του ποσού θα αποσταλεί ένα email με το αποτέλεσμα που σχετίζεται με την ανάληψη, ανεξάρτητα από την κατάσταση της (επιτυχής ή όχι).