Συχνές ΕρωτήσειςΕμπορικό

Έχω πληρώσει, γιατί η τιμολόγηση εμφανίζεται ως μη πληρωμένη;

Μάθε γιατί εμφανίζεται το απλήρωτο τιμολόγιο ακριβώς μετά την πραγματοποίηση της πληρωμής και πώς επεξεργάζονται οι πληρωμές για την ενεργοποίηση των υπηρεσιών. Χρήσιμες λεπτομέρειες εδώ!

11
Απόψεις 1250Ενημερώθηκε 9 luniΠροβλήθηκε στις 17/07/2018από Mark Dohi

Οι πληρωμές επεξεργάζονται χειροκίνητα από το εμπορικό τμήμα με σειρά προτεραιότητας της παραλαβής τους. Σε περίπτωση υψηλής ροής πληρωμών ή οποιωνδήποτε περιπλοκών σχετικά με την πληρωμή, μπορεί να υπάρξουν καθυστερήσεις μεταξύ της πραγματοποίησης της πληρωμής από τον πελάτη και της έκδοσης του φορολογικού τιμολογίου, καθώς και της ενεργοποίησης ή ανανέωσης των υπηρεσιών. Παρ' όλα αυτά, στις περισσότερες περιπτώσεις, το φορολογικό τιμολόγιο εκδίδεται μέσα σε λίγα λεπτά από την παραλαβή της πληρωμής.

Σημαντικό: Την τελευταία ημέρα ή τις τελευταίες ημέρες του μήνα, οι λογαριασμοί για πληρωμές που έχουν γίνει με κάρτα θα εκδίδονται μόνο την πρώτη εργάσιμη ημέρα του επόμενου μήνα. Αν και ο λογαριασμός θα εμφανίζεται με την κατάσταση ΑΠΛΗΡΩΤΟΣ κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, οι παραγγελθέντες ή ανανεωμένοι υπηρεσίες θα επεξεργαστούν όπως ζητήθηκε. Αυτή η καθυστέρηση καθορίζεται από λογιστικούς λόγους, και στη συνέχεια, θα εκδοθεί ένας τελικός φορολογικός λογαριασμός για το ποσό που έχει ληφθεί. Για λεπτομέρειες σχετικά με τη δομή του λογαριασμού, μπορείτε να συμβουλευτείτε αυτό το tutorial.

Σε περίπτωση πληρωμών μέσω τραπεζικής μεταφοράς, σας συνιστούμε να στείλετε την απόδειξη πληρωμής στη διεύθυνση commercial@hostico.com εάν επιθυμείτε την ενεργοποίηση ή ανανέωση των υπηρεσιών εκ των προτέρων. Το φορολογικό τιμολόγιο θα εκδοθεί μόνο μετά την παραλαβή του ποσού στον τραπεζικό λογαριασμό της Hostico. Η επεξεργασία των τραπεζικών συναλλαγών μπορεί να διαρκέσει μεταξύ 2 και 24 ωρών για τις εσωτερικές μεταφορές, ενώ στην περίπτωση συναλλαγών από το εξωτερικό, η διάρκεια μπορεί να φτάσει τις 48-72 ώρες, ανάλογα με την εκδοτική τράπεζα.

Παρόμοια Άρθρα

Γιατί έχει ανασταλεί η υπηρεσία φιλοξενίας μου;Συχνές Ερωτήσεις /Εμπορικό

Η αναστολή μιας υπηρεσίας σε πολλές περιπτώσεις έχει πραγματοποιηθεί λόγω μη πληρωμής ενός τιμολογίου, αλλά μπορεί να υπάρχουν και άλλοι λόγοι.

από Andrea Zemba
Απόψεις 698
Ενημερώθηκε πριν από 3 χρόνια
Προβλήθηκε στις 26/07/2018
Πώς μπορώ να πληρώσω μια τιμολόγηση;Συχνές Ερωτήσεις /Εμπορικό

Μάθε πώς μπορείς να εξοφλήσεις μία προαιρετική τιμολόγηση μέσω πιστωτικής κάρτας ή τραπεζικής μεταφοράς, αποκτώντας πρόσβαση στον κωδικό τιμολόγησης από το email ή τους αναφερόμενους λογαριασμούς.

από Bogdan Jitaru
Απόψεις 470
Ενημερώθηκε πριν από 3 χρόνια
Προβλήθηκε στις 20/08/2018
Πόσος χρόνος χρειάζεται για να προσθέσετε μια ιστοσελίδα στο CloudFlare;Συχνές Ερωτήσεις /Cloudflare

Η προσθήκη ενός ιστότοπου στο CloudFlare είναι γρήγορη, αλλά η προπα propagation αλλαγών μπορεί να διαρκέσει, συνιστάται να γίνεται τη νύχτα για βέλτιστη λειτουργία.

από Alexandru Jurca
Απόψεις 407
Ενημερώθηκε πριν από 6 χρόνια
Προβλήθηκε στις 25/03/2019
Μπορεί ο λογαριασμός να χρηματοδοτηθεί για την πληρωμή προφορικών τιμολογίων;Συχνές Ερωτήσεις /Εμπορικό

Ανακάλυψε πώς να τροφοδοτήσεις τον λογαριασμό σου Hostico για την πληρωμή των προ-τιμολογίων απλά και γρήγορα, χρησιμοποιώντας πιστωτική κάρτα ή τραπεζικό έμβασμα.

από Mark Dohi
Απόψεις 378
Ενημερώθηκε πριν από 2 χρόνια
Προβλήθηκε στις 23/08/2018