Έχω πληρώσει, γιατί η τιμολόγηση εμφανίζεται ως μη πληρωμένη;
Μάθε γιατί εμφανίζεται το απλήρωτο τιμολόγιο ακριβώς μετά την πραγματοποίηση της πληρωμής και πώς επεξεργάζονται οι πληρωμές για την ενεργοποίηση των υπηρεσιών. Χρήσιμες λεπτομέρειες εδώ!
Οι πληρωμές επεξεργάζονται χειροκίνητα από το εμπορικό τμήμα με σειρά προτεραιότητας της παραλαβής τους. Σε περίπτωση υψηλής ροής πληρωμών ή οποιωνδήποτε περιπλοκών σχετικά με την πληρωμή, μπορεί να υπάρξουν καθυστερήσεις μεταξύ της πραγματοποίησης της πληρωμής από τον πελάτη και της έκδοσης του φορολογικού τιμολογίου, καθώς και της ενεργοποίησης ή ανανέωσης των υπηρεσιών. Παρ' όλα αυτά, στις περισσότερες περιπτώσεις, το φορολογικό τιμολόγιο εκδίδεται μέσα σε λίγα λεπτά από την παραλαβή της πληρωμής.
Σημαντικό: Την τελευταία ημέρα ή τις τελευταίες ημέρες του μήνα, οι λογαριασμοί για πληρωμές που έχουν γίνει με κάρτα θα εκδίδονται μόνο την πρώτη εργάσιμη ημέρα του επόμενου μήνα. Αν και ο λογαριασμός θα εμφανίζεται με την κατάσταση ΑΠΛΗΡΩΤΟΣ κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, οι παραγγελθέντες ή ανανεωμένοι υπηρεσίες θα επεξεργαστούν όπως ζητήθηκε. Αυτή η καθυστέρηση καθορίζεται από λογιστικούς λόγους, και στη συνέχεια, θα εκδοθεί ένας τελικός φορολογικός λογαριασμός για το ποσό που έχει ληφθεί. Για λεπτομέρειες σχετικά με τη δομή του λογαριασμού, μπορείτε να συμβουλευτείτε αυτό το tutorial.
Σε περίπτωση πληρωμών μέσω τραπεζικής μεταφοράς, σας συνιστούμε να στείλετε την απόδειξη πληρωμής στη διεύθυνση commercial@hostico.com εάν επιθυμείτε την ενεργοποίηση ή ανανέωση των υπηρεσιών εκ των προτέρων. Το φορολογικό τιμολόγιο θα εκδοθεί μόνο μετά την παραλαβή του ποσού στον τραπεζικό λογαριασμό της Hostico. Η επεξεργασία των τραπεζικών συναλλαγών μπορεί να διαρκέσει μεταξύ 2 και 24 ωρών για τις εσωτερικές μεταφορές, ενώ στην περίπτωση συναλλαγών από το εξωτερικό, η διάρκεια μπορεί να φτάσει τις 48-72 ώρες, ανάλογα με την εκδοτική τράπεζα.