Συχνές ΕρωτήσειςΕμπορικό

Προσφέρετε περιοδική πληρωμή;

Προσφέρουμε επαναλαμβανόμενη πληρωμή για όλες τις υπηρεσίες Hostico, με ατομική ενεργοποίηση. Αυτοματοποιούμε τις πληρωμές μέσω του επεξεργαστή καρτών για την άνεση των πελατών.

Απόψεις 290Ενημερώθηκε 2 aniΠροβλήθηκε στις 25/06/2021από Mark Dohi

Ναι. Όλες οι υπηρεσίες Hostico μπορούν να επωφεληθούν από την επαναλαμβανόμενη πληρωμή, είτε είναι ενεργές είτε όχι, με μικρές εξαιρέσεις.
Από προεπιλογή, οι υπηρεσίες στον λογαριασμό πελάτη έχουν απενεργοποιημένη την επαναλαμβανόμενη πληρωμή, και απαιτείται ενεργοποίηση για κάθε υπηρεσία για την οποία επιθυμείτε να αυτοματοποιήσετε την πληρωμή.
Το αυτόματο σύστημα πληρωμής διεξάγεται μέσω του επεξεργαστή καρτών, ο οποίος, κατά τη στιγμή δημιουργίας τιμολογίου στον λογαριασμό, θα προσπαθήσει να χρεώσει το ποσό από τον τραπεζικό λογαριασμό που είναι συνδεδεμένος με την κάρτα.
Εάν το ποσό στον λογαριασμό δεν είναι επαρκές για να πληρωθεί πλήρως το τιμολόγιο, η συναλλαγή θα επιχειρείται σε κάθε ειδοποίηση πληρωμής προτού γίνει αναστολή της υπηρεσίας.

Η ενεργοποίηση ή η απενεργοποίηση της επαναλαμβανόμενης επιλογής μπορεί να γίνει ακολουθώντας το άρθρο: Ενεργοποίηση Επαναλαμβανόμενης Πληρωμής

Παρόμοια Άρθρα

Ποιες είναι οι nameservers του Hostico;Συχνές Ερωτήσεις /Τυχαία

Ανακαλύψτε τα nameserver της Hostico για τα πακέτα φιλοξενίας Start, Business, Reseller και VPS. Μάθετε πώς να τα ρυθμίσετε και τον χρόνο προπα propagation.

26
από Sebastian Szlivka
Απόψεις 4625
Ενημερώθηκε πριν από 1 χρόνο
Προβλήθηκε στις 11/07/2018
Δημιουργείτε ιστοσελίδες;Συχνές Ερωτήσεις /Τυχαία

Προσφέρουμε μια εφαρμογή για την κατασκευή ιστότοπων, αλλά όχι υπηρεσίες σχεδίασης ιστοσελίδων. Επικοινωνήστε με μια εταιρεία ανάπτυξης ιστού για συγκεκριμένες ανάγκες.

12
από Andrea Zemba
Απόψεις 1397
Ενημερώθηκε πριν από 2 χρόνια
Προβλήθηκε στις 25/07/2018
Θέλω να μεταφέρω μια υπηρεσία από το λογαριασμό μου σε έναν άλλο πελάτη, πώς προχωρώ;Συχνές Ερωτήσεις /Εμπορικό

Σε αυτό το άρθρο, θα εξηγήσουμε τα βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν για να μεταφερθεί μια υπηρεσία από έναν λογαριασμό πελάτη σε άλλο.

11
από Mark Dohi
Απόψεις 1507
Ενημερώθηκε πριν από 10 μήνες
Προβλήθηκε στις 17/07/2018
Έχω πληρώσει, γιατί η τιμολόγηση εμφανίζεται ως μη πληρωμένη;Συχνές Ερωτήσεις /Εμπορικό

Μάθε γιατί εμφανίζεται το απλήρωτο τιμολόγιο ακριβώς μετά την πραγματοποίηση της πληρωμής και πώς επεξεργάζονται οι πληρωμές για την ενεργοποίηση των υπηρεσιών. Χρήσιμες λεπτομέρειες εδώ!

11
από Mark Dohi
Απόψεις 1033
Ανανεώθηκε πριν από 3 μήνες
Προβλήθηκε στις 17/07/2018
Τι είναι η επαναλαμβανόμενη πληρωμή;Συχνές Ερωτήσεις /Εμπορικό

Η επαναλαμβανόμενη πληρωμή επιτρέπει την αυτόματη χρέωση της κάρτας για την ανανέωση των υπηρεσιών, απλοποιώντας τη διαχείριση των λογαριασμών και την παραλαβή τους μέσω email.

10
από Mark Dohi
Απόψεις 20792
Ενημερώθηκε πριν από 1 χρόνο
Προβλήθηκε στις 11/11/2020