Συχνές ΕρωτήσειςΕμπορικό

Τι είναι η επαναλαμβανόμενη πληρωμή;

Η επαναλαμβανόμενη πληρωμή επιτρέπει την αυτόματη χρέωση της κάρτας για την ανανέωση των υπηρεσιών, απλοποιώντας τη διαχείριση των λογαριασμών και την παραλαβή τους μέσω email.

10
Απόψεις 20792Ενημερώθηκε 1 anΠροβλήθηκε στις 11/11/2020από Mark Dohi

Η επαναλαμβανόμενη πληρωμή αντιπροσωπεύει τη χρέωση της τραπεζικής σας κάρτας σε σταθερά χρονικά διαστήματα, με σκοπό την παράταση των αγορασμένων υπηρεσιών. Αυτή η επιλογή θα κάνει ώστε το προφάσιο που έχει παραχθεί στον λογαριασμό να εξοφλείται αυτόματα, χωρίς να χρειάζεται να παρακολουθείτε την οικονομική σας κατάσταση στον λογαριασμό πελάτη Hostico.
Η ενεργοποίηση της επαναλαμβανόμενης πληρωμής διευκολύνει σημαντικά ολόκληρη τη διαδικασία διαχείρισης των τιμολογίων, όλα τα φορολογικά τιμολόγια αποστέλλονται αυτόματα μέσω email χωρίς να είναι αναγκαία η λήψη τους από τον λογαριασμό πελάτη Hostico.
Η επιλογή της επαναλαμβανόμενης λύσης πληρωμής περιγράφεται στο άρθρο: Ενεργοποίηση Επαναλαμβανόμενης Πληρωμής.

Παρόμοια Άρθρα

Θέλω να μεταφέρω μια υπηρεσία από το λογαριασμό μου σε έναν άλλο πελάτη, πώς προχωρώ;Συχνές Ερωτήσεις /Εμπορικό

Σε αυτό το άρθρο, θα εξηγήσουμε τα βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν για να μεταφερθεί μια υπηρεσία από έναν λογαριασμό πελάτη σε άλλο.

11
από Mark Dohi
Απόψεις 1507
Ενημερώθηκε πριν από 10 μήνες
Προβλήθηκε στις 17/07/2018
Ποιος είναι ο μέγιστος αριθμός υπηρεσιών που μπορώ να διατηρώ σε έναν λογαριασμό πελάτη;Συχνές Ερωτήσεις /Εμπορικό

Αν νομίζετε ότι θα φτάσετε το όριο των αγορασμένων υπηρεσιών, αυτό το άρθρο θα είναι σίγουρα χρήσιμο για εσάς!

1
από Mark Dohi
Απόψεις 267
Ενημερώθηκε πριν από 2 χρόνια
Προβλήθηκε στις 27/07/2018
Ποιός είναι ο κωδικός PIN και ποια είναι η χρήση του;Συχνές Ερωτήσεις /Εμπορικό

Ο κωδικός PIN Hostico είναι ένα δυναμικό κλειδί ασφαλείας που χρησιμοποιείται για την τηλεφωνική ταυτοποίηση του χρήστη, ισχύει για 24 ώρες. Η ευθύνη της χρήσης ανήκει στον κάτοχο του λογαριασμού.

από Mark Dohi
Απόψεις 367
Ενημερώθηκε πριν από 21 ημέρες
Προβλήθηκε στις 27/06/2022
Προσφέρετε περιοδική πληρωμή;Συχνές Ερωτήσεις /Εμπορικό

Προσφέρουμε επαναλαμβανόμενη πληρωμή για όλες τις υπηρεσίες Hostico, με ατομική ενεργοποίηση. Αυτοματοποιούμε τις πληρωμές μέσω του επεξεργαστή καρτών για την άνεση των πελατών.

από Mark Dohi
Απόψεις 290
Ενημερώθηκε πριν από 2 χρόνια
Προβλήθηκε στις 25/06/2021
Μπορεί να διαγραφεί ο λογαριασμός ενός πελάτη της Hostico;Συχνές Ερωτήσεις /Εμπορικό

Η διαγραφή ενός λογαριασμού πελάτη Hostico είναι δυνατή, αλλά δεν συνιστάται. Είναι καλύτερο να κλείσετε τον λογαριασμό σας για να διατηρήσετε τις σημαντικές πληροφορίες.

από Mark Dohi
Απόψεις 231
Ενημερώθηκε πριν από 2 χρόνια
Προβλήθηκε στις 04/01/2019